ölüm tanrısı tarafından sürüldüğüm bu çöl....
bitmeyen gün batımları ve doğumları..
karanlık.aydınlık.karanlık.aydınlık.karanlık..
insanlık,en büyük paradoksu,yaşamın devamını gözden kaçırmış.
günbatımında karşıma çıkan çıplak dişi,uyuttuğum cinsel duygularımı uyandırmak için çaba bile harcamadı.onu bu yüzden sevmiştim.
aslında onu hiç sevmedim.
o hiçbir zaman var olmadı...

27 Kasım 2008 Perşembe

LAST LETTER FROM ROXANNE

aklımı saran bir karanlık..çok sesli bir kirlilik.kanmda dolaşan zehir..

karşımda birir kız duruyor..karşımda.rkamda üstümde altımda..heryerderd

e

ne yazdığımı bilmiyorum ..bilicinm kapalı..aslında açık..belki kapalıdır bilmiyorum...ama ayaklarımın yerden kesilmesi vücumdaki sıcaklık...kendimi iyi hissettiryor..

yemek yok.su yok.uyku yok..sadece onun gerçekliği..o gerçeklikle savasılamaz.karşı konulamaz...saece tuytsalk olunur...

ayağa kalkamıyorum..

yatakta ytatıyor hiç kalkmıyorum..hayaller.anılar..planlar..

hepsi gözlerimin önüde yavasca gecerek bana biaz olsun mutluluk veriyor...

kanım istiyor



daha fazlaistiyor..

ruhum istiyor..bendenm istiypr..

bey nim ve kalbim istiyor..

elbette karşı koyamıyorum..,

daha fazla alıtorum.alıyorum ve daha fazla.ve biraz daha ve biraz daha biraz biraz .biraz daha..

ama bedenim istemeye devam ediyor..hgiç durmadan istiyor..

istedeğini lede eene kadar istiyor..ve elde ettikten sonra daha fazla istiyor.

elimden bir şey gelmiyor..önce elimdekileri,sonra sevgililerimi sonra da kendimi satıyorum...

hayatımda satacak bir tek şey kalmadığında bu anlamsız hayatımda ,kirli bir tuvallette ölü bulunuyorum

Hiç yorum yok: