ölüm tanrısı tarafından sürüldüğüm bu çöl....
bitmeyen gün batımları ve doğumları..
karanlık.aydınlık.karanlık.aydınlık.karanlık..
insanlık,en büyük paradoksu,yaşamın devamını gözden kaçırmış.
günbatımında karşıma çıkan çıplak dişi,uyuttuğum cinsel duygularımı uyandırmak için çaba bile harcamadı.onu bu yüzden sevmiştim.
aslında onu hiç sevmedim.
o hiçbir zaman var olmadı...

17 Kasım 2009 Salı

KARIŞIK

i miss my lady
she is so fragile
dont wanna make her cry
dont wanna see her cry
this song makes me cry
all is violent,all is bright
bu duygular ağır geliyor bazen bana
benliğimin umutsuzlukta ezildiğini görüyorum
forever lost
fire flies and empty skies
there is dictance
unbreakable
duygularımı kağıttan odalara doldururdum eskiden
artık onlar da gaz odasında yok oldular
i wanna suck all your love
paylaşmaktan hoşlanmam

Hiç yorum yok: